سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده
سرخط خبرها

قهرمان مسابقات دوومیدانی بانوان مشخص شد| مشهدی‌ها پلیمر را قهرمان کردند

  • کد خبر: ۶۰۲۳۶
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
قهرمان مسابقات دوومیدانی بانوان مشخص شد| مشهدی‌ها پلیمر را قهرمان کردند
پایان رقابت‌های داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های دوومیدانی بانوان در غیاب نماینده خراسان رضوی با قهرمانی پلیمری همراه بود که از ورزشکاران مشهدی سود می برد.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ در پایان ۲ روز رقابت دختران دو‌و‌میدانی‌کار کشور، تیم پلیمر خلیج فارس با حضور چهره‌های مشهدی توانست به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.
مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان با حضور ۱۲ تیم از استان‌های مختلف پیگیری شد که در‌نهایت پلیمر خرم‌آباد روی سکوی نخست ایستاد و تیم‌های سپاهان اصفهان و سداد نیز به‌ترتیب دوم و سوم شدند. تیم‌های راهین کردستان، معادن اردکان، سپاهان اصفهان، مقاومت تهران، مقاومت خوزستان، ایران‌جوان بوشهر، سلکتور، آرارات اصفهان، پلیمرخلیج فارس خرم‌آباد، سیمان اصفهان، سداد و تکنیک خراسان شمالی، تیم‌های شرکت‌کننده بودند و بازهم خبری از تیمی از خراسان رضوی و مشهد نبود.

۸ مدال دختران مشهدی

شهریورماه، لیگ باشگاه‌های کشور آغاز و در ۳ مرحله پیگیری شد که در پایان سپاهان قهرمان شد و تیم پلیمر خلیج فارس با هدایت حمیده جوان، سرمربی مشهدی و حضور ۵ ورزشکار مشهدی روی سکوی سوم لیگ قرار گرفت. مهرماه نیز لیگ نوجوانان و جوانان دختر در مرحله اول برگزار شد، اما مرحله دوم آن به‌دلیل شیوع ویروس برگزار نشد و براساس امتیازات کسب‌شده در مرحله نخست، تیم پلیمر بازهم با هدایت جوان و دونده‌های مشهدی موفق شد قهرمان لیگ شود. حالا بعد از گذشت حدود ۵‌ماه از مسابقات، رقابت‌های قهرمانی کشور باشگاه‌ها برگزار شد و دوباره مشهدی‌ها با پیراهن استان‌های دیگر درخشیدند. عملکرد آن‌ها باعث شد تا نماینده خرم آباد قهرمان ایران شود. مشهدی‌های حاضر در این مسابقات درمجموع ۳ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز کسب کردند. حمیده جوان نیز هدایت این تیم را برعهده داشت.

نسایی و دستاربندان، طلایی‌های تیم

در روز نخست، برای تعیین فینالیست‌های ماده دوی ۶۰‌متر با‌مانع رقابتی برگزار شد که ۸ دونده راهی فینال شدند. در‌این‌میان سمیرا خجسته، دونده مشهدی، نیز حضور داشت؛ اما در رقابت پایانی او به‌عنوان نفر پنجم به خط پایان رسید و مدالی نگرفت. در ماده پنجگانه سمیرا خجسته عملکرد خوبی داشت و توانست با نام پلیمر و کسب ۲۹۱۱‌امتیاز در رده دوم قرار بگیرد و به مدال نقره برسد. در ماده ۱۵۰۰ متر حدیثه رئوف، ورزشکار مشهدی تیم پلیمر، به مدال برنز رسید. اتفاق جالب در این ماده این بود که پس از رئوف، ۳ ورزشکار مشهدی دیگر سمیرا خداترس، بهاره جهان‌تیغ و فاطمه‌سیما شادکام با فاصله‌های کم از یکدیگر از خط پایان عبور کردند و چهارم تا ششم شدند.

در ماده ۶۰‌متر، فائزه نسایی، دونده مشهد، نیز حضور داشت؛ ورزشکاری که در زمان برگزاری لیگ، با عمل آپاندیس از رقابت‌ها دور شد و پس از بهبودی دوباره به میدان بازگشته است. در مرحله اول ۶۰‌متر، ۸ دونده فینالیست شدند که نسایی به‌همراه فائزه آشورپور که برای سپاهان به میدان می‌رفت، در فینال حاضر شدند. فائزه نسایی در فینال درخشید و عنوان قهرمانی را از آنِ خود کرد. آشورپور نیز مدال برنز این ماده را از آنِ خود کرد. نسایی در ۴۰۰‌متر با فاصله کم عنوان سومی را از دست داد و چهارم شد.
 
در ۸۰۰‌متر تکتم دستاربندان، دونده خوش‌آتیه مشهد، طلای این ماده را از آنِ خود کرد و حدیث رئوف، هم‌تیمی و همشهری او، نیز با ۴‌ثانیه اختلاف به مدال برنز رسید. در ۳۰۰۰‌متر بهاره جهان‌تیغ دونده مشهدی از باشگاه سداد نایب‌قهرمان شد و سمیرا خداترس نیز با یک ثانیه اختلاف، عنوان سومی این ماده را از دست داد و چهارم شد. فاطمه‌سیما شادکام نیز در رده ششم ۳۰۰۰ متر قرار گرفت. در ماده ۴‌در‌۴۰۰ متر نیز دوندگان مشهدی به مدال طلا رسیدند.

شکست رکورد‌های ۱۵ و ۱۳‌ساله

دختران ورزشکار رکورد‌های ۱۵ و ۱۳‌ساله چند ماده را جابه‌جا کردند. سارینا ساعدی در پرش سه‌گام رکورد ملی را بهبود بخشید. ۳ رکورد ملی دیگر نیز توسط مهسا میرزاطبیبی در پرش با نیزه و ریحانه مبینی در پرش طول و زهرا جعفرآبادی، در پیاده‌روی ۳۰۰۰‌متر جابه جا شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->